Przejdź do głównej zawartości

Kolejne swatche Glitters And Ice.

Czesc.
 Wklejam kolejne zdjecia produktow z kolekcji G&A z Maca.


ICED DELIGHTS EYE BAG Silver

SILVERWEAR (FROST) / BLUE SPRUCE (VELVET)
Kredka GRAPHBLACK





ICED DELIGHTS EYE BAG PEARL

TAUPLESS (LUSTRE) / CELESTIAL BLACK (VELVET)
Kredka PURPLE DASH





ICED DELIGHTS EYE BAG GOLD

BABY, IT'S COULD....(FROST) / WOODSMOKE (FROST)
Kredka BROWNBORDER








ICED DELIGHTS NAIL & LIP BAG / ROCKING  
Pomadka KANGA ROUGE
Blyszczyk GOLDEN BLANKED






Zestaw mini pigmentow:

SPICY SMOKE





ROASTED CHESTNUT





PEARL





ROSE LIGHT







ZESTAW MINI BLYSZCZYKOW   
FASHION SCOOP , RAGS TO RICHES , PETITE INDULGENCE  , LIKE VENUS


Mam nadzieje, ze Wam pomoglam przy wyborze produktow z tej kolekcji.
Pamietajcie, jutro premiera :-)
Mam nadzieje, ze podzielicie sie  swoimi odczuciami.

Zapraszam na kolejne posty , w najblizszym czasie.
I nie zapomnijcie dodac do obserwowanych moj blog, przypominam, ze gdy bedzie nas juz 100 osob- bedzie rozdanie ;-))
Pozdrawiam Was .

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani!
Co u Was słychać? :)

Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy  Glam Brush.
Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań. 


    Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques..


Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.


  Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

Witajcie Kochani!

 Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA.
Nazywa się No transfer foundation.
Kolor 01

PUPA No Transfer Foundation
Koszt ok. 105zł
Dostępny w Douglas i Sephora
Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

OGROMNY RABAT w Yves Rocher = HAUL :)

Cześć :) Niedawno pisałam Wam o super rabacie w YVES ROCHER, gdzie przy zakupach powyżej 200zł, miałyśmy  100zł zniżki. I jak tu mamy oszczędzać? nic nie kupować?? No nie da się :)  Zrobiłam 2 zamówienia.



Pokażę Wam dziś na co skusiłam się za drugim razem, bo kosmetyki z pierwszego zamówienia już używam i je przedstawię Wam kiedy indziej, w innych postach / ulubieńcy/buble/recenzje/test i takie tam ;) Polecam Wam zakup tych kosmetyków przez ich stronę internetową, bo w sklepach niema takich rabatów, przecen i gratisów.