Przejdź do głównej zawartości

The Secret Soap Store - Recenzja .Podziekowanie dla " SPAKOSMETYKI.PL "

Czesc :)

Dzis zapraszam Was na recenzje kosmetykow The Secret Soap Store , ktore dostalam od sklepu internetowego : www.spakosmetyki.pl.


  Miesiac temu odezwala sie do mnie Pani Kamila z pytaniem, czy nie chcialabym przetestowac tych kosmetykow.
Mialam wybrac sobie z ich calej oferty 2 produkty i przez 3 tygodnie je testowac, po tym czasie zrobic
recenzje na blogu, oraz na You tube.
Zostalo odrazu zaznaczone, ze opinia musi byc subiektywna i prawdziwa. Zadnego sciemniania.
Spodobalo mi sie to bardzo, wiec sie zgodzilam.

Jest to moja pierwsza "wspolpraca",wiec mam nadzieje, ze wszelkie niedociagniecia beda mi wybaczone ;-))


                                        UWAGA!!!
Dla moich wiernych widzow/ czytelnikow mam dobra wiadomosc :)
13% rabatu, na cale zakupy, w sklepie SPAKOSMETYKI.PL
NA HASLO dorcia833
* wazny do 31 lipca 2013 roku






THE SECRET SOAP STORE 
(zaczerpniete ze strony SPAKOSMETYKI.PL)

" Kosmetyki The Secret Soap Store produkowane są przez firmę Scandia Cosmetics SA, która obecna jest na polskim rynku kosmetycznym od 1983.
Długoletnie doświadczenie w branży kosmetycznej, oraz obserwacja zmieniających się trendów sprawiła, że postanowiliśmy skorzystać ze skarbca natury, która stała się naszą inspiracją do produkcji kosmetyków.
Marka kosmetyków „The Secret Soap Store” to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na produkty naturalne. Oferuje onakosmetyki do mycia, kąpieli i pielęgnacji.
Wykorzystując naturalne oleje z roślin egzotycznych,ekstrakty kwiatoweziołowe i owocowe, mamy poczucie, że produkty, jakie oferujemy Państwu są najwyższej klasy.
Dodatkowo 30 lat doświadczenia i lata współpracy z renomowanymi dostawcami naturalnych surowców dają gwarancję produktów wysokiej jakości (Eco-certyfikaty).
Nasze produkty cechuje wysoka jakość wykonania, jak również estetyka opakowania, w dużej mierze oparta na naturze i ekologii.
Wszystkie nasze produkty są w 100% ekologiczne!! Składniki, proces produkcji oraz opakowania są przyjazne dla środowiska. Ekologia to dla nas styl bycia jako firmy, problem ekologii traktujemy bardzo poważnie i staramy się na każdym kroku naszej działalności o tym pamiętać.
Wszystkie kosmetyki produkowane przez Scandia Cosmetics SA są wytwarzane według naszych pomysłów, własnych receptur.
Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają organizmów modyfikowanych genetycznie i są przebadane dermatologicznie.
Kosmetyki The Secret Soap Store są unikalne na rynku, nie są one kopiami zagranicznych produktów lecz owocem ciężkiej pracy rzeszy naszych polskich specjalistów. "


  Pierwsze co rzucilo mi sie w oczy, to tekturowe opakowania tych kosmetykow.
Sa szare, zwykle.
Mi to nie przeszkadza, wrecz przeciwnie, dzieki temu wiem, ze nie place za piekne opakowanie, ale za sam produkt. Ponad to sa ekologiczne , przyjazne srodowisku.












KOSMETYKI
Wybralam sobie z serii arganowej krem do twarzy , oraz piling do ciala.

Krem do twarzy , na dzien i na noc Argan & Goats.
KLIK

0 % Parabenow, Peg, Alkoholu, SLES, Silikonow, Ftalanow, Olejow mineralnych i pochodnych ropy naftowej, Substancji z upraw modyfikowanych genetycznie










W opakowaniu jest jego 50ml.
 Zawartosc zabezpieczona jest folia ochronna.
Data przydatnosci od otwarcia to 6 miesiecy.
Cena : 55zl

Zapach jest cytrusowy, co bylo dla mnie nie malym zaskoczeniem. Spodziewalam sie zupelnie innego zapachu. Przez pierwszy tydzien troszke mi przeszkadzal, poniewaz ja gustuje w slodkich i ciezkich zapachach, pudrowych. A on byl swiezy i pobudzajacy. Jednak juz po kilku razach przyzwyczailam sie , a nawet zaczelam go doceniac (byly akurat straszne upaly..).

Konsystencja - piankowa. Bardzo delikatna, milutka, krem jest praktycznie jak lotion, nie jest za tlusty, nie jest zbyt tresciwy. A jednoczesnie zostawia na skorze fajna warstewke, dzieki czemu czuje, ze moja skora jest odzywiona.
Bardzo dobrze sprawdza sie u mnie pod makijazem.
Wszystko na nim trzyma sie dlugo, nic mi nie splywa, nie roluje sie, ani nie swieci jakos nadmiernie.
Cera jest nawilzona i odzywiona. Nie mam uczucia sciagniecia, a jestem posiadaczka cery suchej.

Jedyny minus jaki zauwazylam, to fakt, ze ten krem nie jest zbyt wydajy.
Przy codziennym uzyciu , 2x dziennie, (wieczorem nakladalam spora, ale nie jakas przesadna ilosc), to
krem wystarcza u mnie na max 1,5 miesiaca. Mam go juz miesiac , a zostalo go ok. 5-7%..
Wydaje mi sie, ze jest to spowodowane wlasnie ta piankowa konsystencja. Po 2 tygodniach zauwazylam, ze  powietrze z niej uszlo i krem sie jakby skurczyl ;-)

Ale to jest tylko jedna jego wada.

Ogromnym plusem jest fakt, ze gdy w pierwszym dniu pieknej pogody, gdzie temp. wskazywala ok. 30 stopni, mimo iz uzylam filtr, to spalilam sie niemilosiernie.
Caly dekold, czolo. Wszystko mnie pieklo i swedzialo jednoczesnie. I wtedy wlasnie na noc nakladalam spora ilosc tego kremu i tak jak zawsze schodzilaby mi skora, tak po nim nie zszedl mi nawet kawalek :-D

Ja jestem z niego naprawde zadowolona.
Spelnil moje oczekiwania.



Peeling do ciala Argan & Goats
KLIK












Drugim kosmetykiem jest piling do ciala  , rowniez z serii arganowej.
Jest jego 200ml.
Okres przydatnosci od otwarcia to 6 miesiecy.
Koszt : 49zl.
Tak jak w przypadku kremu, nie zawiera tej calej, nie potrzebnej chemii..

Konsystencje ma gesta, ma pelno drobinek cukru w sobie. Drobinki sa dosc spore, porownywalne z normalnym cukrem z cukierniczki ;-)
Zapach ma identyczny , jak krem, czyli cytrusowy.
Kolor zolty.

Dzialanie bardzo mi odpowiada. Piling jest dobrym zdzieraczem, skora jest zauwazalnie wygladzona, mila w dotyku, ukrwiona.

Jednak nie ma kosmetykow idealnych, ( choc to ,co dla mnie jest minusem, dla innych moze byc plusem..)
piling niestety nie zostawia na skorze tej warstewki olejku, ktorej tak bardzo chcialam.
Musze po nim uzyc jeszcze czegos do nawilzenia.

Natomiast biorac pod uwage, ze to jest piling, a piling powienien pilingowac skore, w tej kwesti sprawdza sie znakomicie.

Uzywam go 2-3x w tygodniu, biorac kapiel w wannie.
Nacieram cialo tym produktem ok. 10 minut, powoli, okreznymi ruchami, po czym zanurzam sie w wannie, pelnej cieplej wody i relaksuje sie tak ok 15-20 minut.
W tym czasie wszystkie te dobroczynne skladniki , wnikaja w moja skore i maja szanse zadzialac.



PODSUMOWANIE

Z kosmetykow jestem zadowolona, spelnily moje oczekiwania, choc wiadomo nie ma kosmetykow idealnych.



SPAKOSMETYKI.PL

Jest to sklep kosmetyczny, internetowy, dzieki ktoremu mialam szanse wyprobowac produkty The Secret Soap Store. Za co bardzo im dziekuje :)

W tym sklepie znajdziecie kosmetyki  The Secret Soap Store do pielegnacji : wlosow, twarzy, ciala.
Kremy, masla, pilingi, maseczki, mydla, szampony i wiele innych
Wszelkie produkty do relaksacji, sole do kapieli, olejki, kule do kapieli itp..
Jest tam naprawde ogromny wybor, wszystko jest bardzo czytelnie rozpisane.
Produty sa podzielone na linie (np. arganowa, aromaterapia, for him.....itp...)
Kazdy tam znajdzie cos dla siebie .
Ponad to ceny nie sa wygorowane, jest mozliwosc zaplaty za kosmetyki, poprzez pobranie.

Koszt wysylki to 13,99zl -pobranie/kurier/do kilograma.
Przy przedplacie na konto, wysylka kurierem wynosi 9,99zl

Informacje dodatkowe:
1. Minimalne zamówienie wynosi 20zł.
2. W przypadku zamówienia o wartości powyżej 59zł, koszt wysyłki wynosi 0zł bez względu na wagę i formę dostawy.
3. W przypadku zakupów dokonanych w trakcie promocji Happy Hours koszt dostawy będzie wynosił 0 zł tylko w przypadku zamówień powyżej99zł. Poniżej tej kwoty, stawki wysyłkowe pozostają niezmienione.

A wiec serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia strony www.spakosmetyki.pl

Ich Fan Page , na Facebooku : SpaKosmetyki.Pl Facebook

Zapraszam rowniez na moja recenzje, na You Tube
http://www.youtube.com/watch?v=F2CD4oRt6v4&feature=youtu.be

oraz do odwiedzenia mojej strony Facebook :-D
dorcia833 ( na Facebooku )


Dziekuje za poswiecony mi czas .
Pozdrawiam ( ps. nie zwracajcie uwagi na bledy, jesli jakies sie zawierusza ;-)
Dorota .

Komentarze

  1. Opakowanie jest piękne i tak w swej prostocie. Krem mimo że jest mało wydajny i tak jest wart swej ceny. :) Nie miałam go jeszcze ale już lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem i starczył mi na kilka miesięcy, ale wklepywałam cienką warstwę na dzien i na noc, albo tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Warszawie otworzył się sklep stacjonarny z kosmetykami tej firmy. Mają pełną ofertę. Lubię dotknąć kosmetyku zanim go kupię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani!
Co u Was słychać? :)

Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy  Glam Brush.
Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań. 


    Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques..


Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.


  Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

Witajcie Kochani!

 Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA.
Nazywa się No transfer foundation.
Kolor 01

PUPA No Transfer Foundation
Koszt ok. 105zł
Dostępny w Douglas i Sephora
Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

OGROMNY RABAT w Yves Rocher = HAUL :)

Cześć :) Niedawno pisałam Wam o super rabacie w YVES ROCHER, gdzie przy zakupach powyżej 200zł, miałyśmy  100zł zniżki. I jak tu mamy oszczędzać? nic nie kupować?? No nie da się :)  Zrobiłam 2 zamówienia.



Pokażę Wam dziś na co skusiłam się za drugim razem, bo kosmetyki z pierwszego zamówienia już używam i je przedstawię Wam kiedy indziej, w innych postach / ulubieńcy/buble/recenzje/test i takie tam ;) Polecam Wam zakup tych kosmetyków przez ich stronę internetową, bo w sklepach niema takich rabatów, przecen i gratisów.